پرده هوا,قیمت پرده هوا,خرید پرده هوا,پرده هوای فروشگاهی

شرکت فراز کاویان تولید کننده پرده هوا , پرده هوای ایران , پرده هوای نمایشگاهی , پرده هوای ایستاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در صنعت با برند

پرده هوا,قیمت پرده هوا,خرید پرده هوا,پرده هوای فروشگاهی

شرکت فراز کاویان تولید کننده پرده هوا , پرده هوای ایران , پرده هوای نمایشگاهی , پرده هوای ایستاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در صنعت با برند

  • ۰
  • ۰

دوش هوا

دوش هوا چیست؟

دوش هوا به عنوان یک جزء جدایی ناپذیر از اتاق تمیز کننده مدرن می باشد زیرا مزایای آنها بیشتر از پرداخت هزینه کمی برای فضای اشغال شده است. با داشتن درب های در هم و قفل و اتوماتیک ، دوش های هوا به عنوان نگهبان  عمل می کنند و عبور و مرور را به داخل و خارج از اتاق تمیز کنترل می کند.

مشخصات طراحی دوش هوا

با ورود یا خروج از اتاق تمیز ، ذرات ریز را از کارکنان و تجهیزات خود پاک می کنند. پس از خروج ، اتاق ها وقتی که واحد به طور خودکار تمیز شد، دوش هوا بسته می شود. همچنین می توان از آن برای خارج کردن آلودگی های خطرناک از پرسنل هنگام خروج از امکانات استفاده کرد.

دوش هوا طراحی شده برای از بین بردن آلودگی سطح از پرسنلی که وارد یک اتاق تمیز می شوند می باشد. به محض ورود به آن، حمام هوای تمیز از دیواره های جانبی و سقف به طور خودکار فعال می شود. پس از مدت زمان طولانی ، دوش هوا خاموش می شود و اجازه خروج را می دهد. هوای فیلتر شده کارآمد است و برای مهار آن دوباره چرخشی می شود.

 

ساختار دوش هوا

دوش هوا از جنس فولاد سخت با روکش سفید پخته شده است. دوش های هوا در پنج قطعه مونتاژ می شوند. دوش هوا اتاقی کاملاً تمیز و دارای یک اتصال برق است که برای بهره برداری لازم است. نازل های قابل تنظیم دوش های هوا باعث می شود جریان هوا برای اندازه های مختلف بهینه شود.

سبک های دوش هوا

NCI بسیاری از اندازه های مختلف استاندارد و سفارشی و شکل های مختلف دوش هوا را برای اتاق های تمیز ارائه می دهد. بسیاری از انواع استاندارد برای عبور پرسنل شامل عبور مستقیم از  دوش هوا، دوش هوا با چرخش 90 درجه  است. سبک های سفارشی می تواند شامل ویژگی هایی از قبیل مشخصاتی مانند ارتفاعات کم ، مطابقت با ADA ، واحدهای چند درب و نسخه های کوچکتر فقط برای عبور چرخ دستی و یا قطعات باشد.

مزیت استفاده از دوش هوا:

آزمایشاتی انجام شده است که اثربخشی دوش هوا را نشان می دهد. آزمایشات نشان می دهد که دوش هوا باعث کاهش ذرات می شود. در بیشتر موارد ، کاهش ذرات به اندازه ذرات ، نوع و زمان چرخه بستگی دارد و مستقیماً به طراحی دوش هوا و نحوه استفاده و نگهداری آن مربوط می شود.

آیا استفاده از دوش های هوا هزینه های آن را توجیه می کند؟

به عنوان درصدی از کل هزینه اتاق تمیز کننده مدرن ، هزینه دوش هوا عملاً ناچیز است. در هر کاربردی که آلودگی از اهمیت بالایی برخوردار باشد - مانند داروهای بیوشیمیایی ، دارویی ، دارو های تزریقی ، میکروالکترونیک ، هوافضا و تولید دقیق - دوش هوا باید تجهیزات اساسی در نظر گرفته شود.

 

اگر استفاده از آن می تواند آلودگی را از مواد شیمیایی دارویی از بین ببرد ، هزینه ای مناسب است و شاید میلیون ها دلار پس انداز شود.

علاوه بر این ، از دیدگاه روانشناختی ، پرسنل عملیاتی قبل از ورود به محل کار ، از آن عبور می کنند ، این واقعیت را تقویت می کند که پاکیزگی در عملیات ضروری است.

 

  • ۹۸/۰۶/۲۹
  • ادمین ادمینی

دوش هوا

نظرات (۱)

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی