پرده هوا,قیمت پرده هوا,خرید پرده هوا,پرده هوای فروشگاهی

شرکت فراز کاویان تولید کننده پرده هوا , پرده هوای ایران , پرده هوای نمایشگاهی , پرده هوای ایستاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در صنعت با برند

پرده هوا,قیمت پرده هوا,خرید پرده هوا,پرده هوای فروشگاهی

شرکت فراز کاویان تولید کننده پرده هوا , پرده هوای ایران , پرده هوای نمایشگاهی , پرده هوای ایستاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در صنعت با برند

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

پرده هوا چیست؟

 درب های هوا با ایجاد یک مانع هوا بدون درز، نامرئی بیش از هر باز خارجی (از جمله پنجره ها، درب ها، درها درها، درب های ذخیره سازی سرد، ورودی های ورودی مشتری، ورودی های پاسیو و همچنین پشتیبانی از جدایی داخلی در داخل ساختمان) فراهم می کند که تعداد زیادی  مزایا دارد.با خرید پرده هوا از طریق جداسازی محیط، درهای هوای صرفه جویی در انرژی با حفاظت از هوای محیطی، جلوگیری از ورود گرد و غبار، دود و حشرات ، کاهش تنش بر روی تجهیزات HVACR، کاهش هزینه های کمتر، و اعطای کنترل بیشتر بر محیط زیست خود را ایمن کنید. با خرید پرده هوا با کیفیت بالا (بعضی اوقات به عنوان درب های هوای، طرفداران پرواز و بالابر های بالابر) و شناخته شده که بیش از 50 سال رهبر صنعت بوده است کاربردی است.

خرید پرده هوا با ایجاد اختلال و کاهش حمل و نقل طبیعی کار می کنند و یک جریان پیوسته از هوا که در یک محیط عبور می کند و در فضایی محصور قرار دارد، فراهم می کند.با خرید پرده هوا، هدر رفتن می تواند تا 70٪ کاهش یابد.


پرده هوا


برای خرید پرده هوا باید عوامل ذیل را در نظر داشته باشید:

ارتفاع نصب از اندازه گیری تخلیه شده به کف برای خرید پرده هوا اندازه گیری می شود.

عرض درب

محل ساختمان برای تعیین سطح حفاظت مورد نیاز در برابر شرایط آب و هوایی (دما، رطوبت و باد)

اگر ساختمان دارای چند درب در همان منطقه، نمای متفاوت یا مخالف است .

اگر ساختمان دارای چندین طبقه توسط پله ها باشد مهم می شود.

تفاوت های فشار بین داخل و خارج ساختمان

ویژگی های پرده هوا:

 بعد از خرید پرده هوا این امکانات فراهم می شود:

 به طور خودکار باز می شود.

آن به صورت دستی باز می شود،

 چرخش درب، و غیره.

تهویه مطبوع.

در دسترس بودن ولتاژ و برق

نوع کسب و کار، سبک و دکوراسیون محل.

نصب و راه اندازی رایگان در خرید پرده هوا ،نصب و راه اندازی افقی یا عمودی جلوگیری از گرم شدن و حرارت  و غیره با خرید پرده هوا.

بعضی از تاسیسات با شرایط باد قوی ممکن است  خرید پرده هوا را به علت: باد شدید، اختلاف دمای شدید در محیط داخلی / بیرونی، بیش از یک درب، سطوح مختلف، سالن های بزرگ، اختلاف فشار بالا و غیره مورد نیاز کند.

در این شرایط یک مدل عملکرد بالاتر توصیه می شود.

همانطور که توضیح داده شد خرید پرده هوا به وضعیت نصب بستگی دارد. در اینجا ما 4 موقعیت مختلف را از مطلوب ترین پرده هوا تا ناسازگار نشان می دهیم.



انواع پرده هوا:

برای خرید پرده هوا باید به انواع آن توجه شود، مانند پرده هوای  ساده، استاندارد، با اندازه متوسط و ضخیم.

چگونه یک پرده هوا کار می کند ؟

هنگامی خرید پرده هوا انجام می شود و روشن می شود، هوا از طریق ورود به واحد وارد می شود.

سپس هوا به داخل محفظه فن منتقل می شود و توسط فن شتاب می شود.

با خرید پرده هوا این هوا سریع حرکت می کند و اجازه می دهد تا پخش شود.هوا که از طریق نازل تخلیه می شود جریان را به کف ایجاد می کند. تقریبا 80٪ هوا به سمت ورودی پرده هوا می رسد و 20٪ در جهت مخالف قرار می گیرد.

خرید پرده هوا چرا الزامی است؟

باعث صرفه جویی در انرژی از طریق کنترل انتقال هوا می شود.

قیمت پرده هوا باعث صرفه جویی در انرژی با توجه به زمان کوتاه تر شدن هوا و یا کمپرسور می شود.

حفظ راحتی کارمندان / مشتری را ایجاد می کند.

قیمت پرده هوا باعث کاهش نفوذ حشرات پرواز می شود.

 ترافیک بدون مانع ایجاد می کند.

قیمت  پرده هوا باعث دید بدون مانع در آستانه می شود.

افزایش بهره وری با خرید پرده هوا از درجه حرارت پایدار با خرید پرده هوا فراهم می شود.

قیمت پرده هوا فضای قابل استفاده در اطراف درب بعد از خرید پرده هوا را حفظ می کند.

قیمت پرده هوا، ذخیره دسازی دما با خرید پرده هوا ایجاد می شود.

قیمت پرده هوا:

قیمت پرده هوا با توجه به کیفیت آن ها متفاوت است.قیمت پرده هوا با توجه به برند آن متفاوت است. قیمت پرده هوا در شرکت فرازکاویان مناسب است.


پرده هوا چگونه کار می کنند؟

قیمت پرده هوا با ارائه یک جریان مهندسی و سازگار از هوا در سراسر عرض باز است که منجر به مانع بین دو محیط متمایز و حفظ جدایی از دما می شود. پرده هوا برای استفاده از نوارهای پلاستیکی بی اثر ترجیح داده می شوند، زیرا آنها انرژی کارآمدتری دارندو بهداشتی هستند. کاربرد آن در برنامه های کاربردی از خرده فروشی به رستوران، فضاهای صنعتی، انبارها، مکان های تفریحی بزرگ، کولر و فریزر راه اندازی ذخیره سازی، رانندگی از طریق پنجره ها، ترمینال های حمل و نقل، خدمات بهداشتی و درمانی، اتاق های تمیز، تولید الکترونیک و انواع برنامه های کاربردی خاص که در آن آب، تراکم، شرایط آب و هوایی سخت و یا شرایط منحصر به فرد از یک جریان ناپایدار هوا بهره مند شوند.

چرا من نیاز به یک پرده هوا دارم؟

قیمت پرده هوا دستگاه صرفه جویی در انرژی است که به حفظ درجه حرارت ساختمان داخلی کمک می کند در حالی که درب ها و پنجره ها به طور مداوم باز و بسته می شوند. با حفظ دمای اتاق های راحت، کارایی کارکنان افزایش می یابد و هزینه های انرژی کاهش می یابد. آنها همچنین با جلوگیری از خاک، گرد و غبار و دود از وارد شدن حشرات جلوگیری کرده و با ارائه محیط تمیز و بهداشتی شرایط را فراهم می کند.

چگونه صنایع خاص از یک پرده هوا بهره مند می شوند؟

در صنایع مختلف با توجه به قیمت پرده هوا برای آفات زایی، گرد و غبار هوا و خاک و صدها هزار پاتوژن و میکروارگانیسم ها استفاده می شود.


  • ادمین ادمینی