پرده هوا,قیمت پرده هوا,خرید پرده هوا,پرده هوای فروشگاهی

شرکت فراز کاویان تولید کننده پرده هوا , پرده هوای ایران , پرده هوای نمایشگاهی , پرده هوای ایستاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در صنعت با برند

پرده هوا,قیمت پرده هوا,خرید پرده هوا,پرده هوای فروشگاهی

شرکت فراز کاویان تولید کننده پرده هوا , پرده هوای ایران , پرده هوای نمایشگاهی , پرده هوای ایستاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در صنعت با برند

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوش هوا

دوش هوا برای حذف آلاینده ها از افراد و تجهیزات استفاده می شود، آنها وارد محیط تمیز و یا خروج از محیط آلوده است. دوش هوا نیز یک مانع حفاظتی بین مناطق تمیز و آلوده ایجاد می کنند ASPT ارائه می دهد انواع مختلفی از اندازه و مصالح ساختمانی دوش هوا به منظور ارائه محصول سفارشی است که قیمت دوش هوا را مقرون به صرفه برای هر فرد ارائه می دهد.اگر شما مطمئن نیستید که چه چیزی از Air Shower شما برای پروژه خاص شما نیاز است، لطفا از پرسشنامه دوش هوا خود مطلع شوید.دوش هوا از جت های هوا فیلتر شده برای تمیز کردن ذرات آلودگی از پرسنل و تجهیزات در هنگام ورود به یک محیط تمیز استفاده می کند. حذف دوش هوا ممکن است شامل ذرات گرد و غبار یا سایر آلاینده های اضافی که در آن فرد قرار دارد. هوا اسپری طراحی شده است به ضربه در جهات مختلف و می تواند سرعت در 25m / s در برخی از مدل های بیش از حد.

آلایندگی Cleanroom

آلودگی در چارچوب یک اتاق تمیز فرایندی است که مواد و سطوح را به خاک می انجامد. حتی مقادیر کم آلودگی که به چشم انسان بی اهمیت می شود، می تواند باعث نقص های قاتل شود. نقص های قاتل نقص هایی هستند که باعث خرابی فاجعه بار در دستگاه یا مدار می شوند. دو شکل آلودگی سطحی که باعث ایجاد نقصهای قاتل در مدارهای الکتریکی می شوند، ذرات و آلودگی های فیلم هستند.

جداسازی اجسام کوچک، دانه ای و جامد مانند گرد و غبار یا پوسته ها هستند. آنها روی سطوح از طریق رسوب خشک می شوند. جداسازی ها به اندازه 0.3 میکرون، به علت نقص های قاتل ایجاد می شوند و از محیط کنترل شده فیلتر می شوند.

عملکرد دوش هوا

در قسمت ورودی کارکنان به محل کار، بزرگترین مشارکت در آلودگی در یک اتاق تمیز است که اتفاق می افتد و هوای بخار طراحی شده است تا خطر عفونت محیط کنترل شده را به حداقل برساند. دوش هوای دارای واحدهای مستقل با درهای متصل، یک واحد تصفیه HEPA، دمنده و یک کنترل منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) و یا یک واحد کنترل دیگر است. از دیگر محصولات می توان پرده هوا را نام که قیمت پرده هوا نیز مقرون به صرفه است.

  • ادمین ادمینی